وب‌سایت‌های فرودگاه بین المللی و خبرگزاری دولتی بحرین هک شد

وب‌سایت‌های فرودگاه بین المللی و خبرگزاری دولتی بحرین همزمان با سالگرد انقلاب ۱۴ فوریه بحرین هک شد.

در دوازدهمین سالگرد انقلاب ۱۴ فوریه بحرین وب‌سایت‌های فرودگاه بین‌المللی بحرین و خبرگزاری دولتی بحرین در روز سه‌شنبه هک و از دسترس خارج شد.

به گزارش آسوشیتدپرس، بیانیه‌ای که توسط گروه موسوم به «الطوفان» به صورت آنلاین منتشر شده است، اعلام می‌کند که این گروه وب‌سایت فرودگاه را هک کرده است که حداقل برای نیم ساعت در اواسط روز در دسترس نبود. همچنین در این بیانیه آمده است که وب‌سایت خبرگزاری دولتی بحرین از دسترس خارج شد.

این گروه افزود که این هک «در حمایت از انقلاب مردم مظلوم بحرین» بوده است.

به نظر می‌رسد همین گروه ساعاتی قبل وب‌سایت اخبار الخلیج، روزنامه حامی دولت بحرین را نیز هک کرده و مطالبی را تغییر داده است.

پیش از این جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین اعلام کرده بود: دوازدهمین سالگرد بزرگترین انقلاب مردمی بحرین علیه رژیم متجاوز و اشغالگر آل خلیفه را پشت سر می‌گذاریم که در آن صد‌ها هزار نفر از مردم بحرین بیرون آمدند و خواستار سرنگونی و اخراج رژیم دیکتاتور از کشور و حق تعیین سرنوشت مردم و تدوین قانون اساسی جدید کشور شدند تا در آن مردم منشا همه قدرت باشند.

در پی سیاست‌های استبدادی رژیم آل‌خلیفه، موج تحولات جهان عرب در سال ۲۰۱۱ به بحرین رسید و مردم این کشور با برگزاری اعتراضات مسالمت‌آمیز خواستار دستیابی به حقوق اساسی خود در کشور شدند. این اعتراضات از ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار