فرماندار تربت جام گفت: همزمان باعید سعید مبعث دومین رویداد ورزشی کشور مسابقات کشتی باچوخه باشرکت پهلوانان از سراسر کشور در تربت جام برگزار می‌گردد.

حسین جمشیدی فرماندار تربت جام گفت: سایر دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، خدماتی و پزشکی همکاری و مساعدت کنند تااین رویداد ورزشی به نحو مطلوب و درخور شان مردم تربت جام با شادابی، شور و نشاط و روحیه جوانمردی و پهلوانی برگزار گردد.

کشتی با چوخه تاالان با نگاه سنتی برگزار شده است
احمد علیپور نائب رئیس انجمن کشتی با چوخه کشور گفت: کشتی با چوخه تاالان با نگاه سنتی برگزار می‌شد که باید این نگاه برداشته شود و ساختار قدیمی را کنار بگذاریم  و تفکرات جدید را در کشتی با چوخه نهادینه کنیم.

او افزود: این دوره از مسابقات را با دید باز برگزار خواهیم کرد وبه کشتی گیران دیگر استان‌ها این فرصت را بدهیم که به موفقیت برسند.

برگزاری مسابقات پهلوانی کشتی چوخه در رده جوانان

غلامرضا اباذری رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام گفت: برای توسعه ورزش پهلوانی کشتی با چوخه دومین دوره مسابقات کشوری در رده جوانان، نوجوانان و بزرگسالان، ۲۸و ۲۹ بهمن در تربت جام برگزار می‌گردد.

۲۸بهمن وزن کشی پهلوانان سراسر کشور
حبیب حسینی رئیس انجمن کشتی با چوخه تربت جام با درخواست کمک و همراهی سایر نهاد‌ها در برگزاری هر چه باشکوه تر مسابقات گفت: برنامه ورود و وزن کشی پهلوانان از سراسر کشور در روز‌های پنشنبه و جمعه ۲۸ بهمن انجام می‌گیرد و مسابقات در روز شنبه ۲۹ بهمن عید مبعث رسول گرامی اسلام محمد مصطفی (ص) با رقابت بیش از ۳۰۰ کشتی گیر درمجموعه ورزشی وحدت تربت جام برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.