مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از روز پنجشنبه با ریزش هوای سرد عرض‌های شمالی پدیده غالب در استان مه یا مه رقیق پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه اری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت : بررسی نقشه های پیش یابی تداوم فعالیت سامانه بارشی را تا اواخر روز چهارشنبه بر روی خوزستان نشان می دهد که سبب رگبار و رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی و شمال شرقی استان خواهد شد؛ وزش تندباد لحظه‌ای در بیشتر نقاط استان و بارش برف در ارتفاعات و احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد استان نیز همراه با این سامانه قابل انتظار است.

او ادامه داد: شمال غرب خلیج فارس تا اواخر هفته مواج و تا روز چهارشنبه در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته هندیجان با ۲۱.۳ و دزپارت با ۰.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند. حداقل دمای اهواز در این مدت ۱۰.۵ و حداکثر ۱۳.۹ درجه سانتیگراد گزارش شد.

بر اساس هشدار سطح زرد دریایی هواشناسی خوزستان، وزش باد از اوایل وقت فردا چهارشنبه تا اواخر روز جمعه در شمال غرب خلیج فارس متوسط گاهی شدید خواهد بود و سبب افزایش ارتفاع موج و مواج شدن خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.