رئیس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان گفت: طی ۱۰ ماه ۹۷۲ هزار مسافر در پایانه‌های مسافری استان جابجا شدند.

عرفانی تبار با بیان اینکه طی ۱۰ ماهه سال جاری ۹۷۲ هزار مسافر در پایانه‌های مسافری استان جابجا شدند، تاکید کرد: پایانه‌های مسافری استان سمنان در این بازه زمانی ۱۴۵ هزار سفر را ثبت کردند.

وی با بیان اینکه پایانه مرکز استان با جابجایی ۲۲۰ هزار مسافر به خارج استان یکی از پرافیک ترین پایانه‌های استان سمنان در ۱۰ ماهه سال جاری بوده است، افزود: تقویت شبکه حمل و نقل مسافر با همکاری برندهای فعال در این حوزه در دستور کار است.

رئیس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه ۸۸۷ دستگاه ناوگان مسافری عمومی در استان فعال است، گفت: نظارت‌های لازم از سوی کارشناسان اداره کل بر نحوه عملکرد رانندگان و توقف ناوگان در محل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی برای صرف غذا و ادای فریضه نماز به‌صورت روزانه و با استفاده از سامانه سپهتن انجام می‌شود.

عرفانی تبار با بیان اینکه در استان سمنان همچنین زیرساخت‌های دریافت بلیت با استفاده فناوری‌های نوین نیز وجود دارد، ابراز داشت: به‌منظور کاهش هزینه‌های سفر، آلودگی محیط زیست، سفرهای شهری و پیشگیری از تردد مضاعف مسافران به منظور دریافت بلیت در پایانه‌های مسافری و شرکت‌های حمل و نقل، مسافران می‌توانند نسبت به دریافت بلیت با برنامه‌ریزی قبلی و از طریق وب سایت فروش بلیت شرکت‌های مسافری استان اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.