امام جمعه یزد گفت: فعالان فرهنگی و دینی باید به دنبال راهکاری برای افزایش اثرگذاری برنامه‌های مهدویت باشند.

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در جلسه شورای سیاستگذاری، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت‌های مهدوی استان گفت: اقدامات خوب بسیاری در حوزه‌های فرهنگی و دینی انجام شده است، اما فعالان این عرصه باید به دنبال راهکاری برای افزایش اثرگذاری این برنامه‌ها باشند. 

او افزود: فعالیت‌های فرهنگی انجام گرفته در حوزه‌های عفاف، حجاب و مهدویت بسیار ارزشمند بوده، ولی شناسایی امام زمان (عج) و اهداف ایشان و همچنین پیوند مردم به انقلاب از اهمیت فراوانی برخوردار است.

امام جمعه یزد بر لزوم آسیب شناسی فعالیت‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: باید دید که دشمنان دین از چه روش‌هایی بهره می‌گیرند که کار و برنامه آن‌ها در برخی موارد اثرگذارتر است.

 آیت الله ناصری ادامه داد: کلاس‌های آموزشی مهدویت برای معلمان پیش از فرارسیدن اعیاد شعبانیه برگزار شود تا آنان کاملا با امام زمان (عج) آشنا شده و این آموزه‌ها را به دانش آموزان انتقال دهند.

او تصریح کرد: اخلاق، گفتار و رفتار فعالان این عرصه باید برای مخاطبان جذاب و اثرگذار باشد تا شاهد جذب نوجوانان و جوانان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
برنامه های مهدویت باید با زندگی مردم عجین شود نه اینکه فقط در حد شعار باشد یک مسلمان واقعی رفتارش بر اساس اسلام واقعی است نه تظاهر و وقتی اسلام واقعی اجرا شد مهدویت نیز اجرا می شود و اسلام را نباید به زور به نسل جوان آموخت بلکه باید با انسانیت و صداقت و مهربانی به آنان آموخت
آخرین اخبار