کشف ۱۰۰ تن سیب زمینی احتکاری و ۱۵ تن کودشیمیایی قاچاق

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : با تلاش ماموران پلیس کوزران، ۱۰۰ تن سیب زمینی احتکاری به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در یکی از روستا‌های این بخش کشف شد.

علی اکبر جاویدانفرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران انتظامی کوزران مبنی بر احتکار مقدار زیادی سیب زمینی در یکی از روستا‌های این بخش، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی سوله محل نگهداری محموله احتکاری شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را انجام دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰۰ تن سیب زمینی احتکاری که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۲ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

جاویدان از دستگیری یک نفر در این راستا خبر داد و گفت: مقابله با پدیده‌های قاچاق و احتکار همواره در دستور کار قرار داشته است.

کشف ۱۵ تن کودشیمیایی قاچاق

سرپرست فرماندهی انتظامی قصرشیرین از کشف ۱۵ تن کودشیمیایی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 ایمان مرادی گفت: پس از تماس‌های مردمی با پلیس قصرشیرین مبنی بر اینکه شخصی اقدام به بارگیری کودشیمیایی به منظور قاچاق آن کرده است گفت: رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی قصرشیرین افزود: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت وارد عمل شدند و پس از شناسایی کامیون مورد نظر آن را توقیف کردند.

 مرادی از کشف ۱۵ تن کودشیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.