سازمان همکاری اقتصادی کشور‌های اسلامی در حال توسعه (گروه D۸) رویداد سرمایه‌گذاری بین‌المللی فناوری موسوم به TIM۲۰۲۳ را برگزار خواهد کرد .

پنجمین دوره رویداد TIM۲۰۲۳، روز‌های ۸ و ۹ اسفندماه سال جاری به همت  محلسازمان همکاری اقتصادی کشور‌های اسلامی در حال توسعه (گروه D۸) در محل  پارک علم و فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

حدود ۲۲۰ شرکت‌ دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها، هسته‌های فناور و سرمایه‌گذاران مختلف از کشورهایی چون ایران، ترکیه، ارمنستان، کنیا، افغانستان و پاکستان در این رویداد حضور خواهند داشت.

حوزه‌های تخصصی این رویداد شامل نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، دارو و تجهیزات پزشکی، مواد پیشرفته، معدن، انرژی و همچنین صنایع خلاق هستند که حوزه نرم‌افزار و فناوری اطلاعات بیشترین تعداد متقاضی شرکت را داشته است.

میلاد صدرخانلو، قائم‌مقام دبیرخانه شبکه تبادل فناوری کشور‌های عضو گروه D۸ و رئیس مرکز توسعه تجارت پارک علم و فناوری پردیس اظهار کرد: در این رویداد، سرمایه‌گذاران تخصصی فناوری حضور خواهند داشت تا با شناسایی دیگر سرمایه‌گذاران به صورت مشترک روی طرح‌ها و استارتاپ‌های حاضر در رویداد اقدام به سرمایه‌گذاری کنند. ۱۰۵ مورد سرمایه‌پذیر از استارتاپ‌ها و شرکت‌ها و ۵۲ سرمایه‌گذار و هیئت تجاری از کشورهایی، چون ایران، ترکیه، ارمنستان، بنگلادش، مالزی، سوریه و کنیا برای حضور در این رویداد اعلام حضور کرده‌اند.

صندوق نوآوری و شکوفایی، مرکز تعاملات بین‌المللی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی، بانک صادرات، صندوق توسعه فناوری‌های نوین و سایر فعالین در زیست‌بوم فناوری، در این رویداد حضور خواهند داشت. علاوه بر این، رویداد TIM۲۰۲۳ میزبان شورای تحقیقات علمی و فناوری ترکیه، وزارت علوم و فناوری بنگلادش، آژانس ملی تحقیقات و نوآوری اندونزی و بخش‌های دولتی و خصوصی از کشور‌های مختلف دیگر نیز خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار