معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان استان، فرمانداران و نیرو‌های راهداری و امدادی برای بازگشایی جاده‌ها با تمام توان وارد میدان شده‌اند، اما امکانات پاسخ‌گویی نیاز‌ها نیست.

محسن حسین‌میرزایی در حاشیه بازدید از دهستان پشتکوه بخش مرکزی شهرستان اردل با شکرگزاری پروردگار برای تفضل به مردم و بارندگی‌های خوب در استان تاکید کرد: فرمانداران و نیرو‌های راهداری و امدادی چهارمحال و بختیاری به‌طور شبانه‌روزی در حال فعالیت برای بازگشایی جاده‌ها و خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی کمبود ماشین‌آلات، امکانات و تجهیزات در چهارمحال و بختیاری را مشکل‌ساز دانست و افزود: در هفته گذشته هم مطابق بارندگی‌های مطلوب در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، بن و دیگر نقاط استان فرمانداران و نیرو‌های راهداری و امدادی به‌صورت شبانه‌روزی پای کار آمدند و برای خدمت‌رسانی به مردم فعالیت‌های مجاهدت‌گونه داشتند.


بیشتر بخوانید


حسین‌میرزایی تصریح کرد:، اما این در حالی است که کمبود ماشین‌آلات، امکانات و تجهیزات در چهارمحال و بختیاری خدمت‌رسانی را با کُندی مواجه کرده است.

وی یادآور شد: به‌همین منظور می‌طلبد مسئولان کشوری در وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایران و سازمان مدیریت بحران کشور برای دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و راهداری‌های چهارمحال و بختیاری همت کنند و امکانات ویژه و خاص بدهند تا در مواقع اینچنین، برای خدمت‌رسانی به مردم شرمنده نشویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
بفکر آوردن تجهیزات و امکانات و ماشین آلات سنگین به این شهرستان و بازگشایی راههای شهرها و روستاهایش و جلوگیری از حوادث بدتر باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
علاج حادثه قبل از وقوع باید کرد عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
به استانهای همسایه و معین فراخوان دهید تا گسیل امکانات و تجهیزاتشان را به استان بام ایران سرعت بخشند و مسولان استان و کشور برای جلوگیری از وقوع فاجعه آبی بزرگ بفکر راهکارها و خروج شهرها و روستاها از بن بست ارتباطی در شهرستان کوهرنگ و شهرستانهای غربی استان باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
فاجعه انسانی در قطع راههای ارتباطی و خطوط انرژی همچون برق و گاز و نه فاجعه آبی
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۰:۴۲ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
راهسازی استان میباید مجهز به ماشین آلات سنگین و تجهیزات و امکاناتی بسیار بیشتر و در حد استانی کوهستانی و بام ایران باشددراستانهای کوهستانی همچون چهارمحال و بختیاری ماشین آلات سنگین باید افزایش چشمگیری داشته باشند و فعلا و با این شرایط از استانهای معین کمک گرفته شود
آخرین اخبار