کارشناس مسائل سیاسی گفت: برگزاری باشکوه‌ترین راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۴۴ سال اخیر نشان دهنده بی اعتباری دشمن نزد ملت ایران است.

قنادباشی کارشناس مسائل سیاسی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بسیار پرعظمت و خارج از همه پیش بینی‌ها و باشکوه‌ترین راهپیمایی ۴۴ سال اخیر به شمار می‌آید.

او افزود: این راهپیمایی سبب امیدواری دوستان انقلاب و ناامیدی دشمنان انقلاب شد.

قناد باشی ادامه داد: این راهپیمایی برای دوستان، امیدواری و استواری و یکپارچگی را به همراه داشت و برای دشمنان پیام شکست تلاش‌های چندماهه آنان در قالب جنگ ترکیبی و روانی علیه نسل جوان و نوجوان را در بر داشت.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: ملت ایران با انواع جنگ‌های روانی و شناختی و رسانه‌ای از مسیر خارج نمی‌شوند و راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده بی اعتباری رسانه‌های بیگانگان و بی اثر بودن توطئه‌های آنان بود.

او اظهار داشت: این راهپیمایی نشان داد که انقلاب مورد حمایت الهی است چرا که آنچه به نمایش گذاشته شد بالاتر از تحلیل‌های بشری بود و کسی باور نمی‌کرد با وجود چنین هجمه شدیدی، راهپیمایی باشکوه تری با حضور نسل جدید برگزار شود.

قنادباشی تصریح کرد: شوک سنگینی به دشمن وارد شد و ثابت کرد که مردم با وجود مشکلات متعدد از پیوند با نظام خارج نمی‌شود و یک ملت به معنای واقعی نمایش داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
مسئولان هم با افزایش قیمت همه چیز شوک سنگینی به جامعه وارد کردند خسته نباشند حداقل قدر این حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی را بدانید و قدر مردم را بدانید ممنون