سرمربی تیم ملی سابر:

نتایج ما در جام جهانی شمشیربازی راضی کننده نبود

امین قربانی گفت: نتایج ما در بخش تیمی جام جهانی شمشیربازی راضی کننده نبود.

امین قربانی سرمربی تیم ملی سابر درباره ارزیابی‌اش از عملکرد تیم ملی  در جام جهانی شمشیربازی اظهار کرد: مسیر تیم ملی ایران سابر در مسابقات خیلی سخت شده است و این را هم می‌دانیم برای اینکه از سایر رقبا عقب نمانیم باید از پس تیم‌های بزرگ بربیاییم همانند بازی‌هایی که در دور قبلی مسابقات تیمی انجام دادیم.

او ادامه داد: در رده انفرادی تقریباً بهتر از مسابقات قبل بودیم و نتایج قابل قبول بود. بازیکنان بزرگی در دورهای اول حذف شدند، اما ما یک قدم بین ۲۰۰ سابریست برتر تا مدال فاصله داشتیم و عنوان هشتمی در انفرادی کسب شد، اما در بخش تیمی نسبت به مسابقه قبل نتیجه راضی کننده نبود.

سرمربی تیم ملی سابر تصریح کرد: باید مراقب حریفانمان از جمله ژاپن، آلمان و چین هم باشیم. کار سختی پیش رو داریم؛ باید روی نقاط ضعف کار کرد و آنالیز بهتری از رقبا داشته باشیم. از سوی دیگر باید از نظر بدنی خودمان را بالا نگه داریم و ریکاوری خوبی بعد از مسابقات داشته باشیم.

قربانی درباره حذف زودهنگام ایران در بخش تیمی گفت: این موضوع شامل خیلی از تیم‌های مطرح دیگر هم می‌شود. تیم آلمان هم مانند ایران به جمع ۸ تیم برتر نرفت و مانند جام جهانی قبلی صاحب مدال نشد. حتی تیم ژاپن چندین امتیاز از کره پیش بود، اما تیم‌هایی مثل امریکا و مجارستان که در جام جهانی قبلی روی سکو نبودند در این مسابقه صاحب مدال شدند.

او در پایان درباره برنامه‌هایش برای بازگشت به روند موفقیت در مسابقات آتی بیان کرد: نکات لازم به بازیکنان حتما گفته می‌شود و این را می‌دانیم برای اینکه در رقابت باقی بمانیم باید با تمام حریفان خود با قدرت و باهوش بازی کنیم. امیدوارم در مسابقات پیش رو بتوانیم با قدرت بیشتری به میدان برویم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار