فراشبند قهرمان مسابقات استانی فوتسال شهدای جهادگر شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس اعلام کرد که شیراز اسفندماه میزبان مسابقات کشوری فوتسال است.

اسماعیل قزل سفلی اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ویژه جهادگران را با هدف افزایش روحیه نشاط، همدلی، مشارکت و هم‌افزایی خواند و گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی برای افزایش نشاط بین گروه‌های جهادی که در خط مقدم محرومیت زدایی مشغول خدمت رسانی هستند لازم و ضروری است لذا در راستای این زمینه یک دوره مسابقات ورزشی فوتسال برگزار شد.

او گفت: این مسابقات که مزین به نام شهدای جهادگر بود با مشارکت ۲۲ تیم برگزار شد و در واقع اولین دوره برگزاری این مسابقات است و امیدواریم با همکاری اقشار مختلف بسیج بتوان برنامه فرهنگی و ورزشی دیگری نیز اجرا کرد.

محمد هادی درودمند مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه فجر استان فارس در این خصوص گفت: در فینال این رقابت‌ها تیم فراشبند توانست با نتیجه ۴ بر ۳ تیم فسا را شکت دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند. گفتنی است تیم لارستان نیز به عنوان تیم اخلاق این مسابقات معرفی شد.

در این مسابقات ۱۹ شهرستان مشارکت داشته اند که در قالب ۸ گروه به صورت پهنه‌ای (شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز) با هم رقابت کردند.

درودمند با اشاره به اینکه گروه بندی این مسابقات بر اساس منطقه‌ای و میزان استقبال شهرستان‌ها تعیین شده، گفت: تیم‌های برتر هر گروه به مرحله استانی راه یافت و در ایام مبارک دهه فجر مسابقات استانی آن‌ها برگزار شد تا قهرمان اولین دوره مسابقات شهدای جهادگر مشخص شود.

او گفت: در اوایل اسفندماه مرحله کشوری این مسابقات برگزار خواهد شد که شیراز میزبانی آن را برعهده دارد و تیم‌های برتر استان‌های مختلف در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار