معاون قضایی دادستان کل کشور و رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی کشور رفع موانع قضایی تولید را در دستور کار قرار داده است و اقدامات موثری را در سطح کشور و استان‌ها شاهد هستیم.

علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور و رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در سفر به خوزستان و بازدید از شرکت فولاد خوزستان، گفت: پیشرفت علم و تکنولوژی به نحوی است که به‌رغم افزایش تولید، میزان آلاینده‌ها کاهش می‌یابند و این امر با استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها که از منویات مقام معظم رهبری هستند، محقق می‌شود.

او افزایش تعداد تامین‌کنندگان قطعات داخلی با بهره‌گیری از نخبگان شرکت‌های دانش‌بنیان را امیدوارکننده دانست و بر توجه خاص صنایع مستقر در خوزستان به شهروندان در قالب مسئولیت‌های اجتماعی تاکید کرد.

معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه مردم سرمایه کشور هستند و باید در سلامت و امنیت زندگی کنند، گفت: دستگاه قضایی کشور رفع موانع قضایی تولید را در دستور کار قرار داده است و اقدامات موثری را در سطح کشور و استان‌ها شاهد هستیم.

آقای جمادی با اشاره به توجه ویژه دستگاه قضایی بر حمایت از تولید و اشتغال از طریق ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: پرونده‌های قضایی نباید مانعی بر سر راه تولید باشند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان، دادستان مرکز استان و معاونین وی نیز در این بازدید حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.