افتتاح ۷۵۰۰ طرح بنیاد مستضعفان در کشور/ بنیاد مستضعفان در ۵ شهرستان اردبیل حضور دارد

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از افتتاح ۷ هزار و ۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی با اعتبار ۷ هزار میلیارد تومان توسط بنیاد در کشور خبر دارد.

سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از افتتاح ۷ هزار و ۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی با اعتبار ۷ هزار میلیارد تومان توسط بنیاد در کشور خبر دارد و گفت: بنیاد مستضعفان از سابقه حضور بالا و پررنگی در استان اردبیل برخوردار بوده و در حال حاضر در ۵ شهرستان استان اردبیل حضور دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در نشست ویدئوکنفرانسی با استاندار اردبیل برای آغاز بهره‌برداری از ۵۰۰ طرح بنیاد مستضعفان در استان، از افتتاح ۷ هزارو ۵۰۰ طرح با اعتبار ۷ هزار میلیارد تومان توسط بنیاد در کشور خبر داد و بیان کرد: بنیاد مستضعفان از سابقه حضور بالا و پررنگی در استان اردبیل برخوردار بوده و در حال حاضر در ۵ شهرستان گرمی، انگوت، خلخال، کوثر و مشگین‌شهر حضور دارد.

فتاح با اشاره به اقدامات حمایتی انجام‌گرفته در استان اردبیل به‌منظور محرومیت‌زدایی، افزود: ارائه کمک ۱۰۰میلیارد تومانی برای اجرای سد عمارت، از جمله اقدامات بنیاد مستضعفان است که در کمک به آب‌رسانی منطقه موثر خواهد بود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ادامه داد: ۲۰۰میلیارد تومان هم برای روسازی پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه از سوی بنیاد مستضعفان تخصیص یافت که پیشرفت این پروژه مطلوب بوده و در صورت تکمیل بخش زیرسازی آن، می‌توانیم با امکانات مطلوب بنیاد به ادامه روند تکمیل روسازی این پروژه کمک کنیم.

فتاح تصریح کرد: در موضوع مسکن هم با این‌که اقدامات تقویت و هدایت شده، ولی تلاش می‌کنیم تعداد و تعهد را در استان اردبیل افزایش دهیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.