گردهمایی دانشجویان با رتبه‌های برتر آزمون سراسری در مشهد

گردهمایی آینده روشن ویژه دختران با رتبه‌های برتر آزمون سراسری کشور در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فاطمی پور معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این گردهمایی گفت:گردهمایی دانشجویان با رتبه‌های برتر آزمون سراسری در مشهد آینده روشن رویدادی است که از سال گذشته، برای نفرات برتر کنکور طراحی شده که امسال برای بار دوم میزبان دختران با رتبه‌های برتر دانشگاه‌های کشور هستیم.

او با بیان اینکه حدود ۳۵۰ نفر از دختران رتبه برتر دانشگاه‌های سراسر کشور در مشهد الرضا میهمان رویداد آینده روشن هستند افزود: بعد از این رویداد، تلاش ما بر آن است که در قالب انجمن‌ها یا کانون‌های آینده روشن دانشگاه ها، ارتباطمان را با این دانشجویان که آینده سازان کشور و نخبگان آینده هستند حفظ و برنامه‌هایی برای آنان طراحی و از ظرفیت‌هایشان استفاده کنیم.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ادامه داد: این دانشجویان از حدود ۱۵ استان با رتبه‌های زیر هزار، مهمان مشهد شده اند و هفته آینده، این رویداد میزبان پسران با رتبه‌های برتر دانشگاه‌های کشور خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی پور با بیان اینکه رویداد آینده روشن، میزبان اساتیدی، چون رحیم پور ازغدی، وزیر بهداشت و برخی از روسای دانشگاه‌ها خواهد بود، بیان کرد: برنامه‌های تفریحی، زیارتی، انگیزشی و نشست‌های دانشگاهی، رسالت نخبگی و الگوی موفق برای این دانشجویان نخبه در این رویداد برای دانشجویان تدارک دیده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.