اولین جشنواره علمی شهید چمران در سطوح استانی و ملی ویژه اساتید، فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی، در حوزه علوم انسانی و هنر، علوم پایه، فنی و مهندسی با معرفی افراد برتر پایان یافت.

بجستانی دبیر علمی جشنواره در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: همه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فناوری، آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و هنری در زمینه‌های علوم انسانی و هنر، فنی و مهندسی، علوم پایه و کشاورزی و منابع طبیعی با رویکرد اولویت‌های ملی و استانی و حل مسائل به ویژه در راستای تحقق شعار تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین جزو محور‌های این جشنواره بود.

او  افزود: در این جشنواره همه اساتید و مدرسان دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و مهارتی استان، آثار علمی خود را در ۱۲ موضوع شامل؛ کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و فناوری، راهنمایی و مشاوره رساله و پایان‌نامه، داوری و نظارت بر فعالیت‌های پژوهشی و فناوری، بسته سیاستی، کرسی نظریه پردازی، نقد و مناظره، کسب و کار نوآور و کارآفرین، برگزاری یا شرکت در کارگاه، نشست، دوره، سمینار و سخنرانی، نمایشگاه، اردو و بازدید و مسئولیت پذیری اجتماعی، فرهنگی به جشنواره ارسال کردند.

دبیر علمی جشنواره  ادامه داد: در این طرح، تلاش بر این است تا با شناسایی نهاد‌ها و مراکز و احصای نظام مسائل آنها، طرح‌های پژوهشی تقاضامحور و اولویت‌محور مورد توجه قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.