تخصیص ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید لرستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: تاکنون برای برگزاری کنگره شهدا ۳۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرده که از این میزان ۲۳ میلیارد تومان آن محقق و پرداخت شده است.

 سمانه حسن‌پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان در دهمین جلسه ستاد کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید لرستان، اظهار کرد: ۶ میلیارد تومان برای باغ موزه دفاع مقدس تامین اعتبار شده است.

او بیان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۰، برای هر المان شهدا در ۲۸ شهرداری مستقر در لرستان، ۹۰ میلیون تومان با تخصیص ۱۰۰ درصدی و در مجموع دو و نیم میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با بیان اینکه در اعتبارات امسال بخش جاری و عمرانی کنگره پررنگ‌تر دیده شد، افزود: عملیات عمرانی در راستای اهداف کنگره ۲۰ میلیارد تامین اعتبار شد که با دستور استاندار حدود ۱۰ میلیارد آن تخصیص یافته است.

حسن‌پور بیان داشت: فعالیت جاری اهداف کنگره در بودجه جاری هفت و نیم میلیارد تومان تامین شده که ۴.۸ میلیارد تومان آن تخصیص یافته، برای سالن کنگره شهدا ۶.۵ میلیارد تومان تامین اعتبار شده و ۲.۶ میلیارد تومان نیز برای گلزار شهدای بنیاد شهید اختصاص پیدا کرده است.

او بیان داشت: در مجموع تاکنون برای برگزاری کنگره شهدا ۳۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرده که از این میزان ۲۳ میلیارد تومان آن محقق و پرداخت شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.