شورای اسلامی لایحه متمم بودجه ۲۶۱۵ میلیارد تومانی شهرداری شیراز را تصویب کرد.

محمد حسن اسدی شهردار شیراز با اشاره به موافقت شورا با لایحه متمم بودجه در یکصد و چهارمین جلسه، گفت: بودجه شهرداری از ۱۵ هزار و ۳۸۵ میلیارد تومان به ۱۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

محمد حسن اسدی گفت: لایحه بودجه متمم را با توجه به نیاز‌های اساسی شهر، تعریف پروژه‌های مختلف و گشودن ظرفیت‌های متعدد درآمدی و تامین مالی، استفاده از ظرفیت‌ها و ابزار‌های مختلف و جدید مالی، خدمت‌رسانی بیشتر، تحول و تغییر در شهر و جهش عمرانی با مبلغ ۱۸ هزار میلیارد تومان در دی‌ماه امسال تقدیم شورای اسلامی شهر شیراز کردیم.

او با اشاره به بررسی‌های مختلفی که رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بر روی این لایحه متمم انجام داده‌اند، گفت: این لایحه که با همت مدیران و کارکنان شهرداری تهیه شده، امروز با حمایت شورای اسلامی شهر شیراز به تایید و تصویب شورا رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: لایحه متمم بودجه ۱۴۰۱ شهرداری شیراز با رقم پیشنهادی به مبلغ ۱۸هزار میلیارد تومان با اصلاحات انجام شده، به تصویب رسید.

مهدی طاهری گفت: این مبلغ با تغییراتی که عمدتا در بین ردیف‌های بودجه‌ای که مربوط به کمیسیون‌های "حمل‌ونقل، ترافیک و عمران" و "شهرسازی و معماری" بوده و بعد به صورت جزئی‌تر در سایر کمیسیون‌ها بوده است، اصلاح شده و در واقع ردیف دیون شهرداری کاهش پیدا کرد.

رئیس شورای شیراز گفت: سرجمع متمم بودجه مصوب ۱۴۰۱ به همان عدد پیشنهادی شهرداری شیراز یعنی ۱۸هزار میلیارد تومان ارتقا پیدا کرده و مصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار