تصویب لایحه متمم بودجه شهرداری شیراز

شورای اسلامی لایحه متمم بودجه ۲۶۱۵ میلیارد تومانی شهرداری شیراز را تصویب کرد.

محمد حسن اسدی شهردار شیراز با اشاره به موافقت شورا با لایحه متمم بودجه در یکصد و چهارمین جلسه، گفت: بودجه شهرداری از ۱۵ هزار و ۳۸۵ میلیارد تومان به ۱۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

محمد حسن اسدی گفت: لایحه بودجه متمم را با توجه به نیاز‌های اساسی شهر، تعریف پروژه‌های مختلف و گشودن ظرفیت‌های متعدد درآمدی و تامین مالی، استفاده از ظرفیت‌ها و ابزار‌های مختلف و جدید مالی، خدمت‌رسانی بیشتر، تحول و تغییر در شهر و جهش عمرانی با مبلغ ۱۸ هزار میلیارد تومان در دی‌ماه امسال تقدیم شورای اسلامی شهر شیراز کردیم.

او با اشاره به بررسی‌های مختلفی که رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بر روی این لایحه متمم انجام داده‌اند، گفت: این لایحه که با همت مدیران و کارکنان شهرداری تهیه شده، امروز با حمایت شورای اسلامی شهر شیراز به تایید و تصویب شورا رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: لایحه متمم بودجه ۱۴۰۱ شهرداری شیراز با رقم پیشنهادی به مبلغ ۱۸هزار میلیارد تومان با اصلاحات انجام شده، به تصویب رسید.

مهدی طاهری گفت: این مبلغ با تغییراتی که عمدتا در بین ردیف‌های بودجه‌ای که مربوط به کمیسیون‌های "حمل‌ونقل، ترافیک و عمران" و "شهرسازی و معماری" بوده و بعد به صورت جزئی‌تر در سایر کمیسیون‌ها بوده است، اصلاح شده و در واقع ردیف دیون شهرداری کاهش پیدا کرد.

رئیس شورای شیراز گفت: سرجمع متمم بودجه مصوب ۱۴۰۱ به همان عدد پیشنهادی شهرداری شیراز یعنی ۱۸هزار میلیارد تومان ارتقا پیدا کرده و مصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار