رشد ۲۶ درصدی میزان مساعدت حامیان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه مردم نیکوکار استان همواره در انجام امور خیر پیشگام هستند، گفت : میزان مساعدت حامیان امسال ۲۶ درصد رشد داشته است.

پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت : تعداد ۳۴ هزار و ۲۰۰ حامی با واریز مبلغ ماهانه از کودکان تحت پوشش کمیته امداد استان کرمانشاه شامل ایتام و طرح محسنین حمایت می‌کنند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۶ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: ۱۳ هزار و ۴۳۷ فرزند یتیم و محسنین استان زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند.

وی گفت: از این تعداد ۴ هزار و ۸۲۱ نفر یتیم و ۸ هزار و ۶۱۶ نفر فرزند محسنین (فرزند نیازمند حمایت) بوده که تعداد بیشتری از آن‌ها دانش‌آموز هستند.

ترکمانه افزود: بیشترین نیاز ایتام شامل معیشت، تحصیل و مسکن است که در این زمینه باید نیکوکاران نگاه ویژه‌ای به این گروه از افراد داشته باشند تا مشکلات آن‌ها برطرف شود.

وی با بیان اینکه مردم نیکوکار این استان همواره در انجام امور خیر و احیای سنت‌های حسنه الهی پیشگام هستند افزود: میزان مساعدت حامیان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد رشد داشته است.

ترکمانه با اشاره به اینکه در ده ماهه اول سالجاری مبلغ ۴۵۶ میلیارد و ۶۴۱ میلیون و ۹۲۵ هزار و ۳۵۳ ریال حامیان ایتام و محسنین کمک کرده اند، خاطرنشان کرد: برای هر یتیم در سطح استان ۲ حامی وجود دارد.

وی با بیان اینکه دختران معمولا تا ۲۰ سالگی و پسران تا ۱۸ سالگی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت: سامانه اکرام به نشانی اینترنتی ekram.emdad.ir برای ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند در نظر گرفته‌شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سراسر استان در این طرح خداپسندانه شرکت کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.