۶۰۰ طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش ۱۶۰ میلیارد تومان در خراسان‌شمالی به بهره برداری رسید.

 ۶۰۰ طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش ۱۶۰ میلیارد تومان در خراسان‌شمالی به بهره برداری رسید
در این ارتباط ویدئو کنفرانسی که رئیس دفتر مقام معظم رهبری هم حضور داشت، رئیس بنیاد مستضعفان گفت:  تاکنون ۱۳۵ هزار سند موسوم به بنیاد علوی به مردم واگذار شده است؛ این سند‌ها که مالک اصلیش مردم هستند پیش از انقلاب به نام خاندان پهلوی سند خورده بود.

پرویز فتاح گفت: طرح‌های محرومیت زدایی با مشارکت بنیاد مستضعفان ۶۶ نقطه محروم در کشور شناسایی شده که استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی بیشترین سهم را در این زمینه دارند.

پرویز فتاح گفت: بنیاد مستضعفان ۱۴۰۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اعطا شد.

او  ساخت ۹ هزار واحد مسکونی محرومان را در سال ۱۴۰۱، اهدا جهیزیه، تامین لوازم خانگی، کمک به آزادی زندانیان جرائم مالی و همچنین اعطا ۳ هزار میلیارد تومان وام قرض الحسنه با هدف ایجاد اشتغال را بخشی از مشارکت‌های بنیاد مستضعفان با هدف محرومیت زدایی در نقاط مختلف کشور برشمرد.

استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه ۳۲ درصد جمعیت استان زیر پوشش نهاد‌های حمایتی هستند لذا نیازمند نگاه ویژه به محرومیت‌های شهرستان‌های مرزی و سایر بخش‌ها هستیم.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه امیدواریم مصوبات و تعهدات بنیاد مستضعفان در سفر رییس جمهور به استان به صورت ویژه پیگیری شود، افزود: علاوه بر حوزه‌های مسکن، بهداشت و درمان نیازمند بهره مندی از اعتبارات در بخش راه هم هستیم.

۷۴۰۰ طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان همزمان در استان‌های خراسان شمالی، اردبیل و لرستان به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.