رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری سارق مسلح طلاجات از منزل یکی از شهروندان خبر داد.

سرهنگ جوشن سهرابی رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به سرقت مسلحانه طلاجات منزل یکی از شهروندان بوشهری در این هفته گفت: پس از تماس فرد مال باخته با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ماموران انتظامی و پلیس آگاهی با سرعت در محل حاضر و با پیگیری‌های میدانی و اطلاعاتی، کمتر از یک هفته متهم شناسایی و در یک عملیات هدفمند و غافلگیرانه سارق در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی افزود: متهم پس از مواجهه با اسناد و مدارک ارائه شده لب به اعتراف گشوده و به سرقت طلاجات مالباخته اعتراف کرد.

سرهنگ سهرابی گفت: طرح مقابله با سرقت از ۲۵ بهمن ماه بیش ازگذشته در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفته و تلاش خواهد شد با دستگیری سارقین تحت تعقیب اقدامات جدی تری در سطح استان انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
بوشهر بی صاحب بهشت سارقان منازل .هروقت سارقان دلشان خواست یه دوری تو بوشهر میزنن چند تا خونه غارت میکنن تا سفر بعدی.مالباخته بیچاره‌ علاف این اداره اون دایره دنبال هیچ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
قفل ضد دیلم گاردمن روی درب نصب کنید که به هیچ روشی قابل باز کردن یا تخریب نیست و دزدان را بدون هیچ اما و اگر پشت درب متوقف میکنه ولی اگر از جمله اشخاصی هستید که درب را برای هر کسی زنگ خونه را تحت هر عنوانی بزنه باز میکنید باید اموال ارزشمند را داخل یک گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری باشه قرار بدید که هم جان شما در مقابل سارقین خشن حفظ بشه و هم نتونن چیزی از شما سرقت کنند. یادتون نره که امنیت اولویت اصلی در زندگی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
قفل ضد دیلم گاردن روی درب نصب کنید که به هیچ روشی قابل باز کردن یا تخریب نیست و دزدان را بدون هیچ اما و اگر پشت درب متوقف میکنه ولی اگر از جمله اشخاصی هستید که درب را برای هر کسی زنگ خونه را تحت هر عنوانی بزنه باز میکنید باید اموال ارزشمند را داخل یک گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری باشه قرار بدید که هم جان شما در مقابل سارقین خشن حفظ بشه و هم نتونن چیزی از شما سرقت کنند. یادتون نره که امنیت اولویت اصلی در زندگی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
نیروی انتظامی تشکر..و یک تشکر ویژه از فرماندهی آگاهی استان بوشهر و پرسنل زحمتکش این سازمان پرتلاش.. و امیدورام يک روزی مشکلات این قشر زحمتکش حقوق وسنواتشون و مسکنشون حل بشه ان شاء الله.