هشدار شاگردان شهید مغنیه به صهیونیست‌ها

با فرا رسیدن سالگرد شهادت عماد مغنیه شاگردان او به صهیونیست‌ها هشدار دادند هرچه زودتر مناطق اشغالی را تخلیه کنند.

همزمان با سالگرد شهادت عماد مغنیه، شاگردان وی و نیروهای مقاومت لبنان در مرزهای این کشور با فلسطین اشغالی، به شهرک نشینان صهیونیست ساکن در منطقه اشغالی الجلیل هشدار دادند برای ترک این منطقه آماده شوند؛ در غیر این صورت، با حضور نیروهای مقاومت در برابر منازل خود، غافلگیر خواهند شد.

 براساس گزارش المنار، شمشیر ترور فرماندهان مقاومت لبنان، در کاستن از خطر مقاومت برای طرح رژیم اشغالگر موفقیت آمیز نبود. به طوری که محورهای رزمندگان مقاومت در شرایط کنونی پویا و فعال هستند. حاج رضوان بین شاگردان و نیروهایش حضور دارد و آنها برای گرفتن انتقام آماده هستند که نزدیک تر از آن چیزی است که دشمن تصور می کند.

یکی از افسران مقاومت لبنان در این خصوص گفت: «حاج عماد به منزله تاثیر و موج مثبت بر نیروهاست. وی در میان نیروها حضور داشت، همچنان حضور دارد و به امید خداوند روح ایشان در میان ما حضور خواهد داشت تا زمانی که سرتاسر فلسطین آزاد شود. به امید خداوند برای آزادسازی الجلیل به طور کامل آمادگی داریم. ما به طور کامل آمادگی داریم و فقط در انتظار فرمان دبیر کل حزب الله لبنان برای ورود به الجلیل و آزادسازی این منطقه هستیم. در محور دشمن خلل های زیادی دارد. همه اقدامات مقدماتی انجام شده است. دشمن از جوانان ما هراس دارد. در صورت فرمان دبیرکل حزب الله لبنان، در برابر منازل آنها قرار خواهیم گرفت.»

 نیروهای شهید رضوان در محورهایی که فرمانده شهید آنها را بنیان گذاری کرد، تاکید می کنند که دشمن تصور می کند مرزهایی که ایجاد کرده، از آنها محافظت خواهد کرد. این در حالی است که هر زمان که بخواهیم از این مرزها عبور خواهیم کرد.

یکی دیگر از نیروهای مقاومت لبنان گفت: «هیچ مانعی در برابر عمل ما وجود ندارد. طرح مقاومت آماده است. اقداماتی که دشمن انجام می دهد، مانع از آن نخواهد شد که مقاومت هدف خود را محقق کند. بدون تردید، با ارسال پیامی به شهرک نشینان صهیونیست هشدار می دهیم. آنها تصور می کنند دشمن با اقداماتی که در مرزها انجام می دهد، حامی آنهاست. ما یک موضوع ساده را مطرح می کنیم. آیا دشمن می تواند از آنها حمایت کند؛ آن هم در حالی که اوضاع کرانه باختری و مناطق اشغالی 1948 فلسطین ملتهب است؟ به آنها توصیه می کنیم که برای ترک این منطقه آمادگی داشته باشند و این منطقه را ترک کنند، زیرا با اقدامات سریع مقاومت و ورود آن به الجلیل، غافلگیر خواهند شد و شاهد خواهند بود که مقاومت در برابر منازل آنها ایستاده است.»

 نیروهای حاج رضوان همواره در گذرگاه ها حضور دارند. شهرک نشینان صهیونیست پیام را از زبان نیروهای مقاومت دریافت و این منطقه را ترک کنید. پیش از آنکه آنها سخن خود را با سلاح هایشان به شما منتقل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار