کشف ۲۸۷۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان سمنان از تشکیل ۲۸۷۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان طی ده ماه گذشته خبر داد.

مهدی یحیایی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان سمنان اظهار کرد: طی ۱۰ماه ابتدایی امسال با انجام بیش از ۴۷ هزار مورد بازرسی که از واحد‌های صنفی توزیعی و خدماتی در استان انجام شده است بالغ بر دو هزار و ۸۷۰ فقره پرونده تخلف کشف شده است.

وی خاطرنشان کرد در این بازرسی‌ها که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی، بازرسان و ناظران افتخاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت به صورت مستمر و روزانه از واحد‌های صنفی و سطح عرضه و در قالب گشت‌های مشترک با دستگاه‌های ذیربط انجام شده است تعداد سه هزار و ۱۷۴ مورد تخلف کشف شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اذعان داشت تخلفات کشف شده اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، عدم ارائه فاکتور و عرضه، فروش و نگهداری کالای قاچاق و ... به ارزش ریالی بالغ بر ۲ هزار و ۲۶۴ میلیارد ریال کشف که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی تأکید کرد: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد‌های صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.