مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از ارسال چهارمین مرحله‌ی کمک‌های امدادی و مردمی این جمعیت با ۳ دستگاه کامیون به مناطق زلزله زده‌ی خوی خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : این کمک‌ها شامل ۴۸۴ تخته پتو ، بسته‌های غذایی و برنج است که در مجموع بیش از ۵۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

سیاووش غلامی با بیان اینکه ۳ کاروان دیگر از کمک‌های امدادی و مردمی استان هم هفته گذشته برای زلزله زدگان خوی ارسال شد ، افزود: ۲ کاروان از این محموله‌ها امدادی و یک کامیون هم کمک‌هایی بود که از بندرانزلی برای زلزله زدگان خوی جمع آوری شده بود و حدود ۸۰۰ میلیون تومان ارزش داشت.

وی ارزش نقدی مجموع کمک‌های مردمی و امدادی گیلان که در قالب ۴ کاروان به منطقه زلزله زده خوی ارسال شد را حدود ۸ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: برای کمک به زلزله زدگان ترکیه و سوریه نیز حساب‌های بانکی مجزا در نظر گرفته شده که شهروندان گیلانی می‌توانند مشارکت کنند.

ارسال ۳ کامیون کمک‌های امدادی و مردمی از جمعیت هلال احمر گیلان به خویمدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اضافه کرد : کد دستوری #۳*۱۱۲* برای کمک به زلزله زدگان خوی، کد دستوری #۲*۱۱۲*برای کمک به زلزله زدگان ترکیه و کد دستوری #۵*۱۱۲* برای کمک به زلزله زدگان سوریه در نظر گرفته شده است.

سیاوش غلامی افزود: همچنین شماره‌ی کارت بانکی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ برای کمک به زلزله زدگان خوی و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۱۹ برای کمک به زلزله زدگان ترکیه و همچنین شماره‌ی کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ برای کمک به زلزله زدگان سوریه در نظر گرفته شده است.

وی گفت : شماره‌ی شبای IR۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ برای کمک به زلزله زدگان خوی و شماره‌ی شبای IR۸۶۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴ برای کمک به زلزله زدگان ترکیه و شماره‌ی شبای IR۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳ برای کمک به زلزله زدگان سوریه اختصاص یافته و مردم نوعدوست گیلان می‌تواند کمک‌های نقدی خود را به هر یک از حساب‌ها و کد‌های دستوری ارایه شده واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.