سردار سلامی گفت : تمامی گروههای مهندسی و جهادی وامکانات سپاه برای آواربرداری در مناطق زلزله زده خوی بسیج شده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده و بازسازی شده خوی گفت: همه گروه‌های مهندسی و جهادی وامکانات سپاه برای آواربرداری در مناطق زلزله زده خوی بسیج شدند و و در حال زمینه سازی جهت ساخت و نوسازی منازل آسیب دیده و تخریب شده هستند.

او اضافه کرد: منازلی که در زلزله ۱۳ مهر تخریب شده بودند در حال بازسازی هستند که انشاالله تا ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان تمام و مردم ساکن خواهند شد.

وی افزود:از کار گروه‌های مهندسی و جهادی بازدید کردم شاهدیم که از ابتدای کار و نخستین زلزله در این منطقه همه امکانات بسیج شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه گفت: در بحث پخت غذا روزانه بیش از ۶ هزا ر غذا هر وعده پخت می‌شود البته برخی اردوگاه‌ها پخت بیشتر نیاز است که انجام شود، در بحث گرمایش چادر‌ها و رساندن آب گرم و سرویس‌های بهداشتی و حمام تلاش‌های خوبی شده و برنامه ریزی‌ها شده تا رضایت مردم جلب شود.

سردار سرلشکر سلامی افزود: البته بهترین و مهترین کار سرعت بخشیدن به ساخت و تعمیر منازل است تا مردم به خانه ها‌ی خود برگردند چه ان‌ها که تخریب شده و باید بازساز‌ی شوند و چه آن‌هایی که با تعمیرات جزئی قابل سکونت است.

وی در پایان گفت:د رهمین ۴، ۵-ماه هم اقدامات خوبی شده و بازسازی‌ها سرعت دارد و نزدیک است که قابل سکونت بشود دربقیه مناطق همه عزیزان تلاش میکنند مردم هم کمک کنند چه خیرین، چه مردمی که منازلشان تخریب نشده برگردند و آن‌هایی هم که آُسیب دیده، ولی قابل سکونت است کم کم بازگردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
درود به سپاه که همیشه به داد مردم میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
وظیفتونه منتش به چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
دلار چند؟ کمک رسانی پیش کش تان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
اگر پارتی بازی ورانت و.......نشود مثل بقیه زلزله ها وبرای همه باشد وسهم خواهی و......وتبامی نباشد خوب می شود ولی بعید است سپاه بهتر است از نیروهای پیمانکاری درست استفاده کند و........؟.
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۸:۵۷ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
ملت ایران لطفا فراموش کار نباشید این روز ها رو به خاطر بسپارید که چه کسانی الان در حال خدمت رسانی بی مزد و منت هستند فردا پس فردا ندن به خوردتون که بله آقای دایی کمک کردن فلان هنرمند بود فلان شخص بود که کمک کردن اینا در کنار مردم هستن نه اونا ! الان یه عده میان میگن وظیفه شون هست باید کمک کنن نه عزیزان اصلا وظیفه نیست وظیفه ی سپاه تعریف شده هست وظیفه ی بسیج هم تعریف شده است این کمک ها از روی انسان دوستی هست فقط یک عده از روی کینه و دشمنی دوست ندارند این حقایق به گوش مردم برسه!
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۷:۲۹ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
وسایل بازی پارک بازی موقت ارایشگاه موقت اتلق نقاشی وکتابخانه موقت برا بچه ها وکار فرهنگی کامل انجام بدید تمام امکانات رفاهی زلزله زدگاندکشور ما رو اول فراهم کنید بعدا برید به سوریه بیجاره وجنگزده کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
تو اینترنت هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
درود به رزمندگان اسلام
ماشاالله به نیروهای مسلح