امام جمعه موقت کرمانشاه به مشارکت بالای مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت : این راهپیمایی نشان داد مردم ما پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

حجت الاسلام احمد خانلری امام جمعه موقت کرمانشاه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه کرمانشاه، به حضور حماسی و پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه اشاره کرد و گفت : حضور عظیم و میلیونی مردم کشورمان در راهپیمایی امسال حاکی از این است که آن‌ها پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و به آن وفادار هستند.

وی ادامه داد: مردم ما از اقوام و مذاهب مختلف با حضور گسترده خود در این راهپیمایی وحدت ملی کشور را به نمایش گذاشتند و اینگونه نقشه‌های دشمن را خنثی کردند.

خانلری با تاکید براینکه مردم با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن دین خود را به انقلاب ادا کردند، اعلام کرد: در این راستا مسئولین هم باید تلاش کنند که به خاطر خون شهدا و وفاداری مردم به نظام و انقلاب در کارهایشان کوتاهی نداشته باشند و جهادگرانه کار کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه به خنثی شدن توطئه‌های دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و افزود: ترور شخصیت‌های مهم کشوری، هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی، تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی تنها بخشی از توطئه‌های دشمن است که طی دهه‌های گذشته با رهبری مدبرانه امام (ره) و مقام معظم رهبری و مردم متدین و ولایتمدار ایران خنثی شده است.

وی به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری دشمن را بشناسیم و دشمنی‌هایش را برای مردم و نسل جدید آشکار کنیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه به وقوع زلزله مهیب در دو کشور ترکیه و سوریه اشاره کرد و گفت: متأسفانه تحریم‌های آمریکا باعث شده تا امدادرسانی و کمک رسانی به مردم سوریه با محدودیت مواجه شود که نشان می‌دهد غربی‌ها برای موضوعی به نام حقوق بشر ارزش قائل نیستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.