سخنگوی سفارت روسیه در آمریکا گفت که واشنگتن سیستم‌های مدرنی را برای کی‌یف فراهم می‌کند و حمایت آن از حملات کریمه نشان دهنده دخالت مستقیم است.

به گفته «ایگور گیرنکو» سخنگوی سفارت روسیه در واشنگتن، اظهارات وزارت خارجه مبنی بر حمایت ایالات متحده از حملات اوکراین به کریمه، تأیید آشکاری بر دخالت مستقیم واشنگتن در درگیری است.

به گزارش آرتی، گیرنکو گفت: «مسکو چنین موضعی را به عنوان جلوه‌ای پنهان از نگرش ستیزه‌جویانه ایالات متحده نسبت به کشور ما در نظر می‌گیرد. در نهایت باید برای کل جامعه بین‌المللی آشکار شود که این ایالات متحده است که محرک و محرک رویارویی در اوکراین است.»

سخنگوی سفارت روسیه گفت: «این فقط شعار واشنگتن نیست، بلکه اقدامات ملموس است. ایالات متحده به طور فعال سیستم‌های مدرنی را برای کی‌یف فراهم می‌کند که برای شلیک به مناطق روسیه استفاده می‌شوند.»

وی همچنین تأکید کرد: «تحریک جنایتکاران کی‌یف برای حمله به کریمه، همان تحت فشار قرار دادن آن‌ها برای حمله به مسکو یا ولادی وستوک است.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۷:۰۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
امریکا از نظر نظامی مستقیما در جنگ با روسیه وارد میدان معرکه جنگ شده و از حالت صلح خارج شده. این موضوع از نقطه نظر بین المللی نادیده گرفته شده و مردم هم اطلاعی از این موضوع ندارند.اینکه الآن امریکا چه قوانین بین المللی بر او جاری است و از چه حقوقی محروم شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
الان جنگ،رویارویی روسیه در برابر تمام غرب دزد و تروریست است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
مرگ بر پوتین جنایتکار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
اشغال یه کشور بیگانه در کشور دیگه اسمش چیه؟
آخرین اخبار