حمایت اداره فرهنگ و ارشاد از طراح‌های خلاقانه و جریان ساز

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بدون محدودیت مالی اگر طرحی در هر زمینه هنری باشد و خلاق گونه و جریان ساز و فرهنگی و هنری باشد حمایت می‌کند.

علی محرمی در هشترود گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از طرح‌های جوانی جمعیت، استحکام بنیان خانواده، فرزند آوری، خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تمامی ظرفیت‌های هنری و پروژه‌های فرهنگی و هنری حمایت مالی می‌کند.

او افزود: شهرستان‌های هشترود، چاراویماق و هوراند به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در ثبت نام کلاس‌های تابستانی داشته اند که در ۱۲ رشته با ۱۴۵۰ نفر ثبت نام کلاس داشتند.

او گفت: از سال آینده در شهرستان‌ها سینمای سیار راه اندازی خواهد شد و در هشترود هم سینمای ثابت احداث خواهد شد.

علیرضا توری فرماندار شهرستان هشترود هم خواستار تکمیل شدن پروژه مجتمع فرهنگی و هنری هشترود شد و گفت: متاسفانه این پروژه چندین سال است که راکد مانده است و از این رو هنرمندان این شهرستان نمی‌توانند به درستی هنر خود را به نمایش بگذارند.

او گفت: اکنون آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود غیر استاندارد است و هنرمندان مجبور می‌شوند هنر خود را در قالب خط، نمایش و هنری‌های دستی در سایر شهر‌ها به نمایش بگذارند.

در این مراسم از کارگردان فیلم عینک که اصالتا اهل هشترود است آقای " آقایی " تجلیل شد و قرار شد یک فیلم به کارگردانی ایشان در هشترود تهیه شود.

همچنین موسسه فرهنگی هنری فروغ فرهیختگان فرهنگ هشترود افتتاح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.