مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از پوشش ۱۰۰ درصدی بیماری‌های صعب‌العلاج استان خبر داد و گفت : کسانی که بیماری صعب‌العلاج از جمله بیماران سرطانی، تالاسمی، ام اس، بال پروانه‌ای، اوتیسم و ... دارند دیگر نگران هزینه‌های درمان خود نباشید.

رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت : با حمایت صندوق بیماران خاص و صعب العلاج برای بیمارانی که بیمه پایه دارند بخش عمده‌ای از مشکلات این بیماران برطرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: فهرست عناوین بیماری‌ها در سایت Ks.ihio.gov.ir موجود است و ضروری است تا مشمولین ۱۰۷ بیماری ذکر شده، در اسرع وقت درخواست حمایت خود را از طریق سامانه شهروندی بیمه سلامت به آدرس Bimehsalamatiranian.ir ثبت و ارسال کنند و سامانه تلفن گویا ۱۶۶۶ نیز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سؤالات شهروندان است.

مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه عنوان کرد: تاکنون ۶ هزار و ۸۶ بیمار صعب العلاج در استان کرمانشاه زیر پوشش این صندوق قرار گرفته اند.

وی افزود: پرونده ثبت و نشان دار شدن ۱۲۹ بیمار صعب العلاج دیگر در سامانه بیمه سلامت استان در دست اقدام است و بزودی تحت پوشش صندوق بیماران صعب العلاج قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه صندوق بیماران صعب العلاج از افتخارات دولت سیزدهم در راستای کاهش دغدغه بیماران، خانواده و افراد جامعه است گفت: این صندوق از نیمه دوم امسال راه اندازی شده و تا این لحظه منشاء خدمات ویژه بسیاری در راستای کاهش آلام و درد بیماران صعب العلاج شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.