ورزش و جوانان استان مرکزی مکلف شد زمان‌هایی ورزشی را برای استفاده افراد بهبود یافته و بی بضاعت در نظر بگیرد.

شایسته فرد دبیر شورای هماهنگی و مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در حاشیه جلسه  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از اختصاص سهیمه ورزش برای معتادان بهبود یافته و افراد بی بضاعت خبر داد.

شایسته فرد افزود: در این جلسه بر اساس ماده ۸۸ قانون، ورزش و جوانان استان مرکزی در خصوص استفاده از اماکن ورزشی در اختیار بخش‌های خصوصی مکلف شد در عقد قرارداد‌ها با بخش خصوصی زمان‌هایی را به استفاده افراد بهبود یافته و بی بضاعت در امر ورزش و ... اختصاص دهد تا در رابطه با پیشگیری از اعتیاد بتوان اقدام کرد.

او با اشاره به استفاده از ظرفیت خیرین اضافه کرد: از ظرفیت خیرین در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت استفاده شده که با خیرین بخش صنعت و سلامت نیز تعامل خوبی صورت گرفته و امیدوارم نتایج خوبی داشته باشد.

دبیر شورای هماهنگی و مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی بیان کرد: خیرین در سطح کشور متاسفانه تاکنون علاقه‌ای برای حضور و فعالیت در حوزه پیشگیری از بروز اعتیاد نشان نمی‌دادند لذا رایزنی‌های زیادی با افراد و خیرین مختلف در صنایع و... صورت گرفت و افراد اعلام آمادگی در این حوزه را داشته اند.

او ادامه داد: متولی ساماندهی جامعه اعتیاد و مراکز ماده ۱۶ و ۱۵، بهزیستی است و این شورا وظیفه سیاست گذاری و نظارت را بر عهده دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.