آقای جواد هدایتی گفت: در راستای دستور وزیر راه وشهرسازی در خصوص ساماندهی به وضعیت پایانه مرزی آستارا و در راستای ایجاد سهولت برای ارائه نوبت دهی به رانندگان اپلیکیشن و سایت نوبت دهی برای رانندگان طراحی شده و از روز سه شنبه این سایت قائل دسترسی خواهد بود.
به گفته مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری، این سایت و اپلیکیشن در ۵ زبان خارجی طراحی شده و تمامی رانندگان می توانند از طریق این سایت نوبت خود را برای ورود به محدوده گمرکی را دریافت کنند.
او می گوید: دکل های مخابراتی و برق از ماه های گذشته نصب شده و این سایت هم از دو روز آینده قابل دسترسی خواهد بود.
هدایتی گفت: ایجاد صف های طولانی در این پایانه به دلیل کشور آذربایجان است که باید نیروهای خود را برای ترخیص کامیون ها بیشتر کند اما در سمت ایران با راه اندازی این سایت شاهد ضایع نشدن حق کامیون ها خواهیم بود.