عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:
تعرفه واردات خودرو ۶۰ درصد تصویب میشود شرکت راه آهن ژاپن در قطارهایی که در مسیرهای طولانی حرکت می کنند، دو کلاس متفاوت را برای مسافران پیش بینی کرده است: کلاس معمولی و فرست کلاس. بیشتر قطارهای محلی تنها واگن های معمولی دارند.در مقابل واگن های فرست کلاس کمتر شلوغ بوده و صندلی های جا دار بیشتری دارند. هر چند که این صندلی ها نسبت به صندلی های معمولی 30 تا 50 درصد هم گران تر هستند در ادامه گزارش تصاویری از یکی از قطار های لوکس ژاپن قابل مشاهده است.
بیشتر بخوانید :
فیلمی از عبور رویایی قطار شیراز _ تهران از دشتهای برفی
به اندازه کافی راضی کننده هستند!!!
اینگار کسی که داره حرف میزنه، یه قطاری با کیفیت بهتری اختراع کرده و حالا ژاپنیها برای جلب نظرش ، به اندازه کافی راضیش کردن!!!!!!!!
ولک بی انصاف!!!! قطار بندرامام (به اسم سریع السیر) انگار اتوبوس با تأخیر همیشگی ( در زمانی که از آن مجبور بودم استفاده کنم) و بوی نامطبوع دستشویی و غیره از این موارد!!! صندلی ها فشرده و تنگ و ثابت!!!!
نمی دانم گزارشگر نکنه عقده ای باشه وقتی یه گل قشنگی هم برسه بگه "به اندازه کافی راضی کننده باشد!!!!!!!!"
فقط میگوییم انا لله و انا الیه راجعون و لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم.