افتتاح ۱۵ طرح عمرانی فرماندهی انتظامی در بندر انزلی

۱۵ طرح عمرانی فرماندهی انتظامی گیلان امروز با حضور سردار رادان در مجتمع رفاهی باران طالب آباد بندر انزلی افتتاح شد.

۱۵ طرح نیروی انتظامی شامل طرح‌های ورزشی- رفاهی، اداری، مسکونی، انتظامی امروز با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به صورت ارتباط تصویری در شهر‌های رشت، فومن، آستارا، انزلی، رضوانشهر، ماسال، لاهیجان، تالش، رودسر و صومعه سرا افتتاح شد.

سرهنگ ابراهیم براری، معاون مهندسی فرماندهی انتظامی گیلان در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: مساحت کل ساختمان این ۱۵ طرح ۱۷ هزار و ۸۵۰ مترمربع و محوطه آن نیز ۴۰ هزار و ۷۰۰ متر مربع است که با اعتبارات استانی در مدت ۱۸ ماه ساخته شده است.

او افزود: بالغ بر ۷۵ هزار متر مربع پروژه دیگر شامل ۸۲ منزل سازمانی، ۲۲ واحد کلانتری و پاسگاه، ۱۵ واحد اماکن ستادی، ۳ واحد اماکن خدماتی و رفاهی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ متر مربع محوطه سازی نیز با اعتبارات استانی در حال ساخت است.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در حاشیه مراسم افتتاح این طرح‌های عمرانی گفت: اولویت نیروی انتظامی حمایت از نیروی انسانی است که پشتوانه همه مأموریت‌ها هستند.

او همچنین با اشاره به اهمیت پلیس هوشمند افزود: در پلیس هوشمند ۳ بعد کارکنان، تجهیزات و بخش ساختاری و ساختمانی توسعه می‌یابد.

او با بیان اینکه توجه به این سه بعد در همه استان‌های کشور شروع شده است، تصریح کرد: گیلان از بعد ساختار و ساخت و ساز از استان‌های پیشگام است.

فرمانده فراجا همچنین با اشاره به قول رئیس جمهور در خصوص حمایت از پرسنل نیروی انتظامی گفت: در آینده‌ای نزدیک خانه‌های سازمانی فراوانی به مجموعه نظامی اختصاص یابد.

سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان هم گفت: در حوزه خدمات رسانی به کارکنان و ساخت خانه‌های سازمانی در تمام شهرستان‌ها تدابیر خوبی شده است.

او افزود: ساخت ۸۲ منزل مسکونی نیروی انتظامی تا خرداد ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد و گام‌های بعدی نیز برداشته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.