معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: مقدمات ثبت تجارب و ایده‌های مدیران و کارشناسان دستگاه‌های دولتی استان در سامانه ثبت تجارب مدیریتی فراهم شده است.

حمید کشکولی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان در جلسه اولین کمیته اجرایی مدیریت دانش استان افزود: در این راستا سامانه ثبت تجارب مدیریتی به زودی راه اندازی و آماده‌ی بهره برداری متقاضیان خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیران و کارشناسان شاغل در واحد‌های مختلف استانداری می‌توانند تجارب و ایده‌های سازنده‌ی خود را در این سامانه بارگذاری کنند ادامه داد: انتخاب و تایید ایده‌ها و تجارب کاربردی توسط خبرگان منتخب مرتبط با موضوع مطلب ارائه شده انجام می‌شود.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: ثبت این تجارب و ایده‌ها می‌تواند یک مسیر راهبردی مناسب برای مدیران و کارشناسان فعلی و آینده دستگاه باشد چراکه طراحی ساختار مناسب در راستای دانش‌مند بودن برنامه‌های مدیریتی و عملیاتی دستگاه‌ها یکی از عناصر کلیدی توسعه می‌باشد.

کشکولی گفت:مدیریت دانش با بهره گیری از دارایی‌های دانشی نقش مهمی در پیشرفت و تعالی دستگاه‌های اجرایی ایفا می‌کند و با افزایش بهره وری و اثربخشی فرآیند‌ها بهبود خدمات دستگاهی را رقم می‌زند.

وی اضافه کرد: در وزارت کشور با توجه به گستردگی جغرافیایی، تعدد حوزه‌های وظیفه و تاثیر مستقیم عملکرد این وزارتخانه در سطح معیشت، رفاه و امنیت جامعه شناسایی منابع دانشی در کنار استخراج مسائل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.