مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: تاکنون ۱۹ هزار خودرو عمومی در استان به صورت رایگان گازسوز شده‌ است.

علی اصغر اصغری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: ۵۰ کارگاه مجاز در استان برای دوگانه‌سوز کردن خودرو‌ها فعال هستند که از این تعداد ۲۰ کارگاه اقدامات مربوط به گازسوز کردن خودرو‌های عمومی را رایگان انجام می‌دهند.

او درباره اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خودرو‌ها افزود: از ابتدای اجرای این طرح حدودا ۱۹ هزار خودرو در خراسان رضوی دوگانه‌سوز شده است؛ ضمن اینکه نسبت به سهمی که اعلام شده بود، نسبتا جلوتر هستیم.

‌مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی ادامه داد: تعداد کارگاه‌های فعال در منطقه برای تبدیل خودرو‌ها ۲۰ کارگاه است که حداقل ۶۰ درصد آن در شهر مشهد و بقیه در سطح منطقه فعالیت دارد.

اصغری با اشاره به اینکه نام‌نویسی متقاضیان گازسوز کردن خودرو‌ها همچنان ادامه دارد، بیان کرد: متقاضیان دریافت این خدمات، باید برای ثبت نام به سامانه اطلاعات جامع خودرو‌های دوگانه سوز کشور به نشانی gcr.niopdc.ir مراجعه و کد ملی، شماره تلفن همراه و سایر مشخصات خود را ثبت و نزدیکترین کارگاه و زمان مراجعه را انتخاب کنند.

او تصریح کرد: رشد و توسعه صنعت سی. ان. جی به عنوان سوخت ملی کشور، معیاری برای رشد و توسعه اقتصادی و زیست محیطی هر منطقه محسوب می‌شود و رواج مصرف سی. ان. جی در شهر‌ها و روستاها، در کاهش آلودگی هوا و ایجاد هوای پاک موثر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.