معاون رئیس شورای امنیت روسیه از چراغ سبز مسکو برای امنیت سفر بایدن به کی‌یف خبر داد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا امروز (دوشنبه) در سفری غیرمنتظره به کی‌یف، پایتخت اوکراین سفر کرد. هدف بایدن از این سفر در سالگرد جنگ اوکراین حمایت از کی‌یف در برابر مسکو اعلام شد. با این حال، منابع خبری می‌گویند مسکو به رئیس جمهور آمریکا برای انجام این سفر چراغ سبز داده است.

به گزارش سی ان ان، دمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه و رئیس جمهور پیشین این کشور افشا کرد مسکو پیش از سفر بایدن به کی‌یف، به وی درباره امنیتش اطمینان خاطر داده است.

مدودف در کانال تلگرامی خود نوشت: بایدن پیش از سفر به اوکراین تضمین‌های امنیتی از روسیه را دریافت کرده بود. با این حال، مدودف از ارائه جزئیات بیشتر در این زمینه اجتناب کرد.

جنگ اوکراین طی ماه‌های اخیر تشدید شده و روسیه به دلیل توانایی بالای نظامی می‌تواند مناطق مختلف این کشور را هدف قرار دهد. با این حال، مقامات امنیتی آمریکا پیش از سفر بایدن به کی‌یف، همتایان روس خود را در جریان این سفر قرار داده بودند تا اشتباه محاسباتی باعث آسیب به رئیس جمهور آمریکا نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
میگم آمریکا و روسیه باهم ساخت و پاخت کردن تا موشک های تاریخ گذشته و کهنه و زنگ زدشونو رد کنن ، الانم چراغ سبز نشون دادن،
موشکها و مهمات کهنه ک کاملا در انبارهای اروپا آمریکا و روسیه تموم بشه صلح میکنن و اوکراین رو مثل کیک تولد با چاقو بین هم تقسیم میکنن، ببینید اینو کی گفتم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
خیلی ذهنت داغونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
روسیه نگران کشته شدن رئیس جمهور آمریکاهست.
آخرین اخبار