مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: در نوروز ۱۴۰۲ تمام مقدمات لازم برای رضایت حداکثری مسافران از اسکان در استان تمهید خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان امروز در اولین نشست ستاد اسکان نوروز ۱۴۰۲ به منظور تمهید مقدمات پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در اقامت گاه‌ها و‌مدارس استان، اظهار داشت: اقامت گاه‌ها و مدارس موجود در کردستان از ظرفیت‌های مهم پذیرش مسافر در استان است و در نوروز ۱۴۰۲ تمام مقدمات لازم برای رضایت حداکثری مسافران از اسکان در استان تمهید خواهد شد.

هاشم ناظمی جلال در این راستا از معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع استان خواست با تداوم نشست‌های ستاد اسکان و پیگیری مصوبات آن، منابع و وسایل لازم در جهت استقبال مطلوب از همکاران فرهنگی و دیگر مسافرین نوروزی به کار گرفته شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان در سخنانی به آمار پذیرش و اسکان مسافر نوروز ۱۴۰۱ در اقامت‌گاه‌ها و مدارس استان پرداخت و گفت: در نوروز ۱۴۰۱، با به کارگیری ۵۹۶ اتاق در سه گروه کیفی، به مسافران خدمات ارائه شد.

او در ادامه به تزریق منابع لازم برای تجهیز و سرویس اقامت گاه‌ها و مدارس استان برای اسکان نوروزی اشاره کرد و از اختصاص اعتبار لازم برای این موضوع خبر داد.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی استان نیز در سخنانی به پذیرش ۶ هزار مسافر در نوروز ۱۴۰۱ اشاره کرد و با بیان مقدمات لازم برای اسکان نوروز ۱۴۰۲، از تاکید دستورالعمل‌های وزارتی بر جذب و پذیرش حداکثری و کیفی مهمانان خبر داد.

 عیسی رحیمی مدارس شبانه روزی را اولویت اسکان مسافران نوروزی عنوان کرد و افزود: در کنار مدارس شبانه روزی، از دیگر مدارس خاص و باکیفیت بالا در جهت اسکان همکاران و مسافران دیگر استفاده خواهیم کرد.

او از اعضاء ستاد اسکان خواست با توجه به یکپارچگی دستگاه آموزش و پرورش، تمام توان خود را برای برنامه ریزی و ایجاد زمینه‌های مناسب جهت اسکان نوروزی به کار گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.