مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سه شنبه دوم اسفند ماه ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ محمدعلی فرهودی رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت: در پی وصول دو فقره پرونده با موضوع تهدید به انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی یک زوج، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان تاکستان قرار گرفت.

سرهنگ فرهودی ادامه داد: شاکیان پرونده از سوی شخصی در فضای مجازی مورد تهدید قرار گرفته بودند و متهم در ازای عدم انتشار تصاویر شخصی، از آنان درخواست واریز وجوه قابل توجهی را نموده که به جهت اهمیت موضوع، تیم ویژه‌ای از کارشناسان پلیس فتا شهرستان تاکستان بررسی موضوع را آغاز کردند.

رئیس پلیس فتای استان افزود: با تلاش کارشناسان این پلیس متهم اصلی که خانم جوانی است به همراه هم‌دست خود دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ فرهودی به کاربران توصیه کرد: مراقبت از حریم خصوصی و دقت در نگهداری اطلاعات شخصی یک وظیفه عمومی برای همه کاربران فضای مجازی است و چنانچه شخصی حریم خصوصی دیگران را نقض نماید، برابر قانون مجرم بوده و تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

رئیس پلیس فتا استان قزوین خاطرنشان کرد: پلیس فتا با تمام توان آماده برخورد با جرایم سایبری بوده و شهروندان می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

کشف مواد محترقه غیرمجاز در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت:در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد محترقه غیرمجاز در یکی از خیابان‌های شهر تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفته و بلافاصله عوامل انتظامی این یگان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: پس از حضور ماموران در محل، فرد مورد نظر که با یک دستگاه سواری پراید در حال فروش مواد محترقه در کنار خیابان بود، مشاهده و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با بیان اینکه در بازرسی از خودرو متهم ۶ هزار قلم انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تلاش سودجویان برای ثروت اندوزی، بیشتر شاهد بروز اتفاقاتی از این دست خواهیم بود، که شهروندان به ویژه والدین می‌بایست نسبت به فرزندان جوان و نوجوان خود مراقبت بیشتری داشته و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در این خصوص سریعا مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

کشف تریاک جاساز در خودرو اچ سی کراس

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی خود از فعالیت یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در استان یزد و قصد وی برای انتقال محموله سنگین مواد مخدر به استان‌های همجوار اطلاع پیدا کردند.

سردار علی ابراهیمی افزود: ماموران پس از کسب اطمینان لازم و شناسایی دقیق از محل اختفا متهم، مراتب را به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد اطلاع رسانی کرده و اکیپ‌های عملیاتی این یگان برای دستگیری متهم اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو اچ سی کراس متهم ۴۰ کیلو و ۵۱۱ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درشهرستان"البرز"

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت:در راستای مطالبات مردمی و پاکسازی مناطق آلوده، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران انتظامی "کلانتری ۱۲" این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: ماموران درگام نخست پس از هماهنگی با مرجع قضایی، با تشکیل تیم‌های عملیاتی به نقاط جرم خیر و آلوده روستای "نصرت آباد"و "حسن آباد" اعزام و در بازرسی از این نقاط، ۱۲ متهم درخصوص فروش موادمحترقه، مصرف وخرید وفروش موادمخدر را دستگیر، و به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز بیان کرد: از دیگر توفیقات ماموران دراجرای این طرح کشف، مقادیری انواع موادمخدر، ۷ هزار نخ سیگارخارجی قاچاق، ۵۰۰ عدد انواع موادمحترقه و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار