توزیع ۲ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد در شهرستان کوهرنگ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۵ تن جو، ۴۰ تن خوراک دام، ۲ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز منجمد و ۲۵ هزار و ۵۰۰ قرص نان بین مردم گرفتار در برف شهرستان کوهرنگ توزیع شد.

حسین برزگر گفت: هفته گذشته شاهد بارش سنگین برف در برخی از شهرستان‌های استان از جمله کوهرنگ بودیم که این امر راه ارتباطی چند روستا را مسدود کرد و تهیه مایحتاج زندگی برای این مردم دشوار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: جهاد کشاورزی برای کمک به مردم این منطقه وارد عمل شد و ۳۵ تن جو و ۴۰ تن خوراک دام با قیمت دولتی، ۲ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۱۵۵ هزار تومان و ۲۵ هزار و ۵۰۰ قرص نان بین مردم این شهرستان توزیع کرد.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه نان‌ها با همت اتحادیه نانوایان شهرستان شهرکرد، فارسان و کیار به صورت خودجوش تهیه شد، بیان داشت: ۱۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز و یک‌هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ نیز با مشارکت کشتارگاه‌های طیور و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی به منظور تامین غذای گروه‌های جهادی این منطقه ارسال شده است.

برزگر در پایان گفت: همچنین ۲ دستگاه لودر از سوی این سازمان برای برف‌روبی مسیر واحد‌های تولیدی نظیر مرغداری‌ها و دامداری‌های شهرستان به کار گرفته شد که تا کنون مسیر‌های ارتباطی ۱۱ مرغداری و ۸ واحد دامداری صنعتی در شهرستان بازگشایی شده است.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.