پس از یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین درگیری میان نظامیان صهیونیست و نیرو‌های مقاومت فلسطینی رخ داده است.

امروز سه شنبه، نیرو‌های اشغالگر اسرائیل کارزار گسترده‌ای را برای دستگیری در بخش‌های مختلف کرانه باختری از جمله حداقل ۲۳ شهروند فلسطینی آغاز کردند.

به گزارش الجزیره، به گفته شاهدان عینی، نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی همچنین از چندین ورودی به شهر جنین در شمال کرانه باختری یورش بردند.

باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد که کمپین دستگیری‌ها در اردوگاه الفوار در جنوب الخلیل متمرکز شده است، جایی که نیرو‌های اشغالگر در یک عملیات یورش و تفتیش ۱۴ شهروند فلسطینی را دستگیر کردند که شامل تعدادی از خانه‌های این اردوگاه بود.

همچنین این نیروها تعدادی فلسطینی دیگر را در جریان یورش به شهر‌های جنین، بیت لحم و نابلس، اردوگاه عقبه در اریحا و اردوگاه شعافات در شرق بیت المقدس دستگیر کردند.

این نیرو‌ها دو خودروی شخصی را از روستای اوریف در جنوب نابلس و جنین توقیف کردند.

باشگاه اسرای فلسطین تایید کرد که نیرو‌های اشغالگر تمامی بازداشت شدگان را به اتهام مقاومت در برابر اشغالگری برای بازجویی به مراکز بازداشت منتقل کردند.

شاهدان می‌گویند که درگیری بین ده‌ها فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی رخ دادi که در آن از گلوله‌های فلزی استفاده شد و تبادل آتش بین ارتش اسرائیل و افراد مسلح مقاومت رخ داده است.

چند ماه است که ارتش رژیم صهیونیستی به بهانه بازداشت افراد تحت تعقیب، عملیاتی را در شمال کرانه باختری متمرکز در شهر‌های نابلس و جنین انجام می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار