رسولیان گفت: مشکل امروز کشور معیشت مردم است و باید تلاش کنیم که سطح رفاه مردم بهبود پیدا کند.

علی رسولیان مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: امسال تاکنون دو هزار و ۳۰۰ واحد تولیدی در کشور تکمیل و بهره‌برداری شده است.

وی تاکید کرد: کارآفرینان و تولیدکنندگان در بهبود معیشت مردم و ریشه‌کنی فقر نقش‌آفرینی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


رسولیان، افزایش تولید را منجر به اشتغال پایدار دانست و افزود: وضعیت صنعت در چهارمحال و بختیاری روند افزایشی و روبه‌رشد دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، تکمیل زنجیره ارزش محصولات تولیدی و صنعتی در کشور را ضروری اعلام و اضافه کرد: در این راستا ضرورت دارد وزارت صنعت، معدن و تجارت زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری را تکمیل کند.

وی با اشاره به ارتقای زیرساخت‌های برق در وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مشارکت در ایجاد ۹۴ پست برق و تامین آب از طریق خرید و انتقال پساب به شهرک‌های صنعتی از مهم‌ترین این اقدامات به‌شمار می‌رود.

وی، توسعه فناوری در صنعت را ضروری دانست و اظهار داشت: در این راستا ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به حوزه تولید تاثیرگذار است.

رسولیان گفت: مشکل امروز کشور معیشت مردم است و باید تلاش کنیم که سطح رفاه مردم بهبود پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
افزایش رفاه با ساخت شهرکهای صنعتی امکان پذیر است و این وظیفه وزارتخانه شماست این استان مستعد ابرصنعتی شدن با توجه به وجود آب و انرژی فراوان و ساخت شهرکها و شهرهای صنعتی است و همه شهرها و شهرستانهای استان میباید قطب و شهرک صنعتی داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
کادر درمان
۱۴:۵۰ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
مشکل امروز کشور معیشت مردم است و باید تلاش شودکه سطح رفاه مردم بهبود پیدا کند.
آخرین اخبار