سارق طلاجات دستگیر شد/کشف چهار هزار و ۴۱۰ لیتر سوخت قاچاق

جانشین انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که با اغفال و فریب بانوان سالمند و کهنسال، اقدام به سرقت طلاجات آن‌ها کرده بود.

جمال سلمانی جانشین انتظامی استان کرمانشاه گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات بانوان سالمند و سالخورده در نقاط مختلف شهر کرمانشاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با پیگیری شبانه روزی ماموران یگان‌های مختلف انتظامی شهرستان کرمانشاه و با کار اطلاعاتی هدفمند ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی عامل سرقت‌های مذکور شناسایی و در اقداماتی ضربتی توسط اموران این کلانتری دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات انجام شده در کلانتری به ارتکاب پنج فقره سرقت طلاجات از بانوان کهنسال و سالمند از طریق فریب و اغفال آن‌ها اعتراف کرد.

جانشین انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی مالباختگان و شاکیان این پرونده و بازسازی صحنه سرقت ها، خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده، متهم با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

سوخت قاچاق کشف شد

سرپرست فرماندهی انتظامی قصرشیرین از کشف چهار هزار و ۴۱۰ لیتر سوخت قاچاق گازوئیل در این شهرستان خبر داد.

ایمان مرادی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش شبانه روزی مأموران یگان‌های مختلف انتظامی شهرستان قصرشیرین در مجموع مقدار چهار هزار و ۴۱۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به توقیف ۱۳ دستگاه خودرو تصریح کرد: ارزش این مقدار سوخت کشف شده بیش از هفتصد و هشتاد میلیون ریال برآورد می‌شود.

سرپرست فرماندهی انتظامی قصرشیرین خاطر نشان کرد: در این رابطه ۱۳ فقره پرونده قضائی تشکیل و به همراه متهمان دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.