معاون ستاد سلول های بنیادی و پزشکی کشور گفت: پنجمین استارتاپ ویکند سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی از امروز سوم اسفند در زاهدان آغاز شد و تا پنجم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

شهرام ربانی در سفر به زاهدان و در جلسه پنجمین رویداد استارتاپی سلول های بنیادی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره تبدیل ایده به محصول است، اظهارداشت: سیستان و بلوچستان با توجه به گستره جغرافیایی و همجواری با کشورهای مختلف ظرفیت بی‌نظیری در بخش سرمایه گذاری این بخش دارد.

وی بیان کرد: استقبال از این دوره بسیار زیاد بود و با توجه به ظرفیت در نظر گرفته شده ۲۰۰ نفر دانشجو و دانش آموز در این دوره شرکت کردند.

دبیر اجرایی پنجمین رویداد استارتاپی سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی تصریح کرد: پنجمین دوره این استارتاپ در حالی در شهر زاهدان برگزار شد که پیش از آن، این دوره در کرمان، تبریز و ۲ نوبت در تهران برگزار شده بود.

وی اظهارداشت: علاوه‌بر علاقه مندان سیستان و بلوچستان، دانشجویان و دانش آموزان استان‌های تهران، خراسان، مازندران، سمنان و فارس نیز در این دوره حضور دارند.

ربانی افزود: با توجه به آورده مالی و بازار بی نظیر سلول‌های بنیادی سرمایه گذاری در این بخش بسیار ارزشمند و سود آور است.

وی در بخش حمایتی از ایده های برتر گفت: ضمن شناسایی این ایده ها، افراد جهت حمایت و تبدیل ایده به محصول به سرمایه گذاران این بخش معرفی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار