سید صالحی: ناهماهنگی در خط دفاع سپاهان مشهود بود/ سرخپوشان شانس زیادی برای قهرمانی در جام حذفی را دارند

کارشناس فوتبال گفت: تیم پرسپولیس بهتر از تیم سپاهان بازی کردند و از اشتباهات خط دفاعی استفاده کرده و به گل رسیدند.

سید مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برد تیم پرسپولیس برابر تیم سپاهان در جام حذفی فوتبال اظهار کرد: بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه حساس و جذاب بوده است و این دیدار در چند سال اخیر بهترین بازی بود. تیم سپاهان با سیستم ۴-۳-۲ بازی می‌کرد و از آن طرف تیم پرسپولیس با سیستم ۴-۴-۲ به مصاف حریف خود رفت.

او ادامه داد: تیم پرسپولیس از بالا شروع به پرس کرد و اجازه بازیسازی به حریف را نمی‌داد تا ضد حمله بزند. سرخپوشان می‌گذاشتند تا ارسال‌های تیم سپاهان صورت بگیرد تا توپ‌های دوم و سوم را بگیرند. آن‌ها بهتر از حریف اصفهانی خود بازی را شروع کردند و موقعیت گلزنی ایجاد کردند. سیاوش یزدانی در خط دفاع اشتباه کرد و یک پنالتی به پرسپولیس داد. او خیلی ضعیف کار کرد و ناهماهنگی در خط دفاع سپاهان باعث شد که گل اول را بخورند. البته سپاهان با سانت از جناحین توانست گل تساوی را به ثمر رساند.

سید صالحی بیان کرد: بازی پایاپایی در نیمه اول شاهد بودیم، اما باز هم تیم پرسپولیس در نیمه دوم بهتر بازی را شروع کرد و توانست به گل برسد. تیم سپاهان با تعویض‌های صورت گرفت توانست گل تساوی را به ثمر برساند. دقایق پایانی نیمه دوم بازی در میانه میدان بود. البته در وقت‌های اضافه ناهماهنگی در خط دفاع سپاهان دوباره ایجاد شد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: رامین رضاییان یک خط جلو بازی می‌کرد و همین موضوع باعث شد که وحید امیری حملات تیمش را طراحی کند و ۳، ۴ بازیکن سپاهان را جا بگذارد و پاس گل به سیامک نعمتی بدهد و او گل بزند. بعد از این گل، تیم سپاهان یکپارچه حمله شد و ضعف خط دفاع باعث شد که اسیر ضدحمله حریف شوند و مهاجم پرسپولیس یک پنالتی بگیرد.

او درباره اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، گفت: قطعا با مهره‌هایی که پرسپولیس دارد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام حذفی است. سرخپوشان توانستند سد محکم سپاهان را از پیش رو بردارند و ۹۰ درصد شانس قهرمانی دارند.

سید صالحی درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس بیان کرد: تا زمانی که محمد عمری در زمین مسابقه حضور داشت با کیفیت بازی می‌کرد. عیسی آل کثیر هم شرایط مصدومیت خود را پشت سرگذاشته بود و سرحال بازی می‌کرد. تفکرات گل محمدی هم در این بازی خوب بود و هنانوف را در جناح راست به کار برد و اسماعیلی فر یک خط به جلو آمد و دوندگی آل کثیر و عمری باعث شد که خط هافبک سپاهان را دچار مشکل کنند و خط دفاع این تیم متزلزل نشان بدهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار