فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۱ درصد سهم تعهد اشتغال این شهرستان معادل ۲ هزار و ۱۷ نفر شغل که در سامانه رصد به ثبت رسیده، محقق شده است.

صدرالله بابلی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : سهم تعهد اشتغال این شهرستان در سال جاری ۲ هزار و ۴۳ نفر شغل است که با تحقق ۱۰۱ درصدی، سرپل‌ذهاب از این حیث حایز رتبه دوم استان کرمانشاه بعد از شهرستان کنگاور است.

وی اظهار کرد: از محل تسهیلات ابلاغی تبصره ۱۶ تاکنون ۹۴۶ طرح با ۹۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد ۶۲۸ طرح با ۶۲ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۶۲۹ نفر معادل ۶۳ درصد پرداخت شده است.

نماینده عالی دولت در سرپل‌ذهاب گفت: از محل تسهیلات تبصره ۱۸ نیز از مجموع ۷۸ طرح با ۱۴۸ میلیارد تومان اعتبار که به بانک‌های عامل معرفی شده ۴۲ طرح با ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۱۸۶ نفر معادل ۲۰ درصد پرداخت شده است.

بابلی ادامه داد: از محل طرح‌های مشاغل خانگی نیز ۸۹ طرح با پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به بانک‌های عامل ارسال شده که ۵۸ طرح با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۵۸ نفر معادل ۸۵ درصد سهمیه ابلاغی شهرستان توسط بانک‌های عامل شهرستان پرداخت شده است.

۴۵۰ هکتار از اراضی به کشت سبزی اختصاص یافت

۴۵۰ هکتار از اراضی شهرستان سرپل ذهاب در سالجاری به کشت سبزی، صیفی و محصولات جالیزی اختصاص یافت.

نعمت دارابی مدیرجهاد کشاورزی شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به اینکه این میزان سطح زیر کشت نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است خاطرنشان کرد: سیب زمین، خیار، گوجه فرنگی و نخود فرنگی از انواع محصولات کشت شده در این شهرستان هستند.

کشت سبزی، صیفی و محصولات جالیزی در منطقه گرمسیری سرپل ذهاب از اول دی ماه آغاز و تا اواخر بهمن ادامه داشت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.