گروه عرین الاسود بیانیه مهمی را در خصوص نبرد جاری در نابلس، که در آن اشغالگران، نیرو‌های این گروه را در بخش قدیمی محاصره کردند، صادر کرد.

این گروه طی بیانیه‌ای گفتند: قهرمانان عرین الاسود و گردان بلاطه هم اکنون درگیر نبرد افتخارآمیز، و نبرد دفاع از وجود فلسطینیان، نبرد قهرمانی، سربلندی و عزت هستند و قهرمانان سایر گروه‌های رزمی در نابلس اکنون در کنار ما ایستاده اند تا دست در دست هم افتخاراتی از شکوه و فداکاری بیافرینند.

گروه عرین الاسود از همه مردم غیور، همه مردم شریف و آزادگان، مردانی که حقارت را نمی‌پذیرند و در مقابل رژیم اشغالگر سر تعظیم فرود نمی‌آورند، کسانی که نمی‌پذیرند به عنوان تماشاگر بایستند، و همچون ابزاری در خدمت اشغالگران باشند، دعوت کرد تا به خیابان‌ها بیایند و زمین را زیر پای صهیونیست‌ها به آتش بکشند.

این بیانیه می‌افزاید: شرم بر کسی که سلاح به دست دارد و با آن به میدان شرف و مردانگی نمی‌آید، شرم بر همه کسانی که از جهاد دوری می‌کنند، شرم بر کسانی که فریاد (و پیام ما را) می‌شنود، اما برای دفاع از نابلس و مردان نابلس نمی‌شتابد. در مقابل این توطئه و خیانت به خون، سرزمین و شرافت با جسم و روح خود مقابله خواهیم کرد.

نیرو‌های رژیم اشغالگر به بخش قدیمی در نابلس یورش بردند و خانه‌ای را محاصره کردند که در آن رزمندگانی از گروه عرین الاسود حضور داشتند، این در حالی است که وزارت بهداشت از کشته شدن دو شهروند و زخمی شدن ۳۶ تن دیگر در جریان این یورش خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
مرگ بر رژیم کودک کش اشغالگر.
آخرین اخبار