دبیر اجرایی جشن گلریزان در بیرجند گفت: در جشنی که دیشب برگزار شد، مردم ۲ میلیارد تومان برای کمک به کودکان نیازمند و خرید لباس برای آن‌ها کمک کردند.

قمری دبیر اجرایی جشن گلریزان در بیرجند گفت: همه ساله در آستانه سال جدید، جشن گلریزان با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی برای خرید لباس نو برای کودکان نیازمند و کم بضاعت برگزار می‌شود.

او با اشاره به این که در جشن گلریزان پارسال خیرین یک میلیارد تومان کمک کردند افزود: این جشن امسال نیز در بیرجند و در سالن مخابرات این شهر برگزار شد و خیرین نیک اندیش، ۲ میلیارد تومان برای خرید البسه پیش بینی شده کمک کردند.


بیشتر بخوانید


قمری عنوان کرد: بخشی از این مبلغ به صورت نقدی بوده و عمده آن به صورت تعهدی است و البسه خریداری شده تا ۲۰ اسفند بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.

دبیر اجرایی جشن گلریزان در بیرجند ادامه داد: ۴۵ درصد کمک‌ها برای کودکان و دانش آموزان مقطع ابتدایی، ۳۵ درصد برای دانش آموزان بخش متوسطه اول و ۲۵ درصد برای دانش آموزان متوسطه دوم صرف خرید لباس عیدانه خواهد شد.

او تصریح کرد: پارسال ۶ هزار و ۳۰۰ دست لباس برای کودکان و دانش آموزان نیازمند استان از محل کمک‌های جشن گلریزان تهیه شد که ۵۰ درصد آن در بیرجند و حومه و ۵۰ درصد آن‌ها در سایر نقاط استان توزیع شد.

جشن گلریزان شب گذشته با حضور مردم و هنرنمایی ورزشکاران ورزش پهلوانی در سالن مخابرات بیرجند برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.