رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر گفت: همزمان با روز جانباز از جانبازان شاغل در ادارات و نهاد‌های این شهرستان تجلیل می‌شود.

محمد ابراهیم مرادی با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن میلاد امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) جانباز دشت کربلا گفت: همزمان با هفته بزرگداشت مقام جانباز برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان ملایر تدارک دیده شده است.

او غبارروبی گلزار جانبازان آسمانی و جانبازان متوفی را از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر همزمان با روز جانباز دانست و گفت: سرکشی از تعدادی از جانبازان شهرستان از سوی مسئولان و دلجویی از این عزیزان از جمله برنامه‌های هفته جانباز در ملایر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان شاغل و بازنشسته در ادارات و دستگاه‌های این شهرستان گفت: هر دستگاه و اداره از جانبازان شاغل و بازنشسته خود در آن اداره تجلیل خواهد کرد.

مرادی از برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی و ورزشی برای جانبازان خبر داد و گفت: حضور دسته جمعی جانبازان در نماز جمعه و همچنین برگزاری جشن ویژه توسط هیئت ابوالفضل در حسینیه ابوالفضل (ع) ملایر با حضور اقشار مختلف مردم و جانبازان از دیگر برنامه‌های این ایام در شهرستان ملایر است.

او همچنین سرکشی از جانبازان هر محله توسط هیئت امنا و ائمه جماعت مساجد را از دیگر برنامه‌های هفته جانبازان در ملایر دانست و گفت: شهرستان ملایر بیش از دو هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.