تشکیل زنجیره‌های راهبردی استان مرکزی

در نشست شورای توسعه برنامه ریزی استان مرکزی تشکیل زنجیره‌های راهبردی استان مرکزی به تصویب رسید.

تشکیل زنجیره‌های ارزش راهبردی استان مرکزی مهمترین مصوبه نشست شورای توسعه برنامه ریزی استان مرکزی بود.

عسگری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی در حاشیه این نشست با اشاره به اینکه با این مصوبه در این شورا علاوه بر حضور مستقیم مسئولین افرادی به عنوان خبره اقتصادی و کشاورزی حضور می‌یابند تا با داشتن اطلاعات کافی بتوانند مدیران را در تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌های خود کمک کنند.

عسگری تصویب طرح گردشگری پرندیه با ایجاد بیش از ۵۰۰ اشتغال و اجرا در دو فاز در شهرستان زرندیه و واگذاری یکی از ساختمان‌های جهادکشاورزی استان به تعاون روستایی استان را از دیگر مصوبات امروز اعلام کرد.

او همچنین با اشاره به بررسی قانون بودجه کشور در مجلس گفت بر اساس این قانون بیش از ۹ هزار میلیارد تومان به استان اختصاص یافته است.

مخلص الائمه استاندار مرکزی هم در این نشست با تاکید بر اینکه صنایع بزرگ و واحد‌های تولیدی استان مرکزی نیازمند تحول هستند گفت: صنایع بزرگ استان که حتی امکان ساخت یکی از ان‌ها در شرایط کنونی در کشور وجود ندارد با ۳۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت در حال کارند و این نقیصه باید برطرف شود.

او با مفید خواندن حضور خبره اقتصادی در کنار مدیران افزود باید قدر افرادی که می‌توانند در این بخش به استان کمک کنند دانست و حضور آنان را تسهیل بخشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.