معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی از کشف ۹۲۸ حلقه لاستیک به ارزش بیش از ۸ میلیارد ریال در بیرجند خبر داد.

تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی گفت: طی بازرسی های انجام شده از یک انبار در بیرجند ۹۲۸ حلقه انواع لاستیک کشف شد.

او افزود: پرونده واحد متخلف تحت عنوان تخلف احتکار به ارزش ۸ میلیارد و ۹۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

تهوری از همه فعالان اقتصادی اعم از صنفی و غیرصنفی که نسبت به نگهداری کالا اقدام می‌کنند خواست هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت انبار خود در سامانه جامع انبار‌ها و ورودی و خروجی کالا‌ها در سامانه جامع تجارت اقدام کنند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی به معدود افراد سودجو که بخواهند در شرایط فعلی بازار با عدم عرضه نسبت به احتکار کالا و یا گرانفروشی در این خصوص اقدام کنند، هشدار برخورد قانونی داد.

او ضمن قدردانی از همراهی مردم در گزارش تخلفات از هم استانی‌ها خواست انبار‌ و محل‌های مشکوک نگهداری کالا را به ستاد خبری ۱۲۴ بازرسی اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار